Якщо ви справді хочете зрозуміти таїнства, то треба починати з воплочення Сина Божого. Оскільки Писання навчає, що Ісус є по-правді Богом і по-правді людиною водночас, то немає причини сумніватися в тому, що фізичні елементи можуть бути засобом поширення духовної реальності.
З цим є проблема в людської логіки. Розум ніколи не може збагнути, як обмежене здатне на необмежене. Проте християнам завжди треба займати свою позицію відповідно до віри, а не до розуму. Саме віра, а не розум, привела пастухів до вбогого прихистку тварин, і віра привела їх побачити Господа всесвіту сповитого в пелюшки.
Не через те, що Лютеранська Церква не може просто відкинути стару до-реформаційну спадщину, тримається вона таїнств. Радше наша Церква – таїнственна, бо ми дуже серйозно ставимося до воплочення. Якщо в особі Ісуса Христа, на хресті помер Бог, а до Отця у славі вознеслася людина, то можливе все! Замість того, аби змушувати Біблію зазнавати перевірки правильності людським розумом, лютерани надають перевагу стати на коліна у визнанні таїни християнської віри.
Harold L. Senkbeil, Sanctification: Christ in Action, Evangelical Challenge and Lutheran Response. Milwaukee, NPH, 1992, стор. 150-151.
Harold L. Senkbeil, Sanctification: Christ in Action, Evangelical Challenge and Lutheran Response. Milwaukee, NPH, 1992, стор. 150-151.
Немає коментарів:
Дописати коментар