Через те, що тепер Він стає грішником, на Якого покладені усі гріхи, Він справді потребує Хрищення і має дозволити, аби Його охристили на прощення гріхів. Не задля Нього Самого – бо Він – безгрішний і безвадний, а радше заради нас, чиї гріхи Він поніс. Він стає до Хрищення і обмиває ці гріхи із Себе, тобто із нас, бо це наші гріхи Він несе, аби вони були втоплені у Його Хрищенні. Ось чому покликано Івана, аби він приводив людей до хрищення покаяння, але найперше та найголовнішим чином його служіння дане, аби він засвідчив про Христа і охристив Його, так що його правильно називають Христителем нашого Господа Христа. Бо якщо Христос не перебуває у всьому цьому з нами, і не охрищується заради нас, то ми – втрачені. А тепер, через те, що Господь Бог поклав на Нього всі гріхи людства, які Він повинен нести і заплатити за них, то приходить Він до Івана і дозволяє, аби Іван охристив Його заради мене, вас і цілого світу, аби очистити нас від гріхів, і вчинити нас праведними і спасенними.
Мартін Лютер - Перша проповідь про Хрищення немовлят для дітей у Ангальті, 1541 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар