Коли хтось охрищується, то чи повинні ви його занурювати, окроплювати чи поливати? Традиційно і правильно лютерани казали: "Це не має значення". Слово "христити" в Біблії означає застосовувати воду в церемоніальному обмиванні. Отже її можна застосовувати, як хочеш. Якщо хто охрищується через занурення - ми з тим проблем не маємо за умови, що використовуються правильні слова. Якщо когось окроплюють водою, або вода на охрищуваного виливається - також усе гаразд.
На жаль, деякі церкви наполягають, що єдиний спосіб дійсного Хрищення - занурення. Якщо ви приєднаєтеся до певних баптистських або п'ятидесятницьких церков після того, як вас було охрищено в іншій церкві через кроплення, то вони наполягатимуть, що насправді ви не були охрищені взагалі. Вам потрібно буде христитися знову - власне кажучи, перехрищуватися. Лютерани завжди вірно заявляли, що практика перехищення - це відречення від Хрищення. Воно ставить під сумнів Хрищення кожного лютеранина, римо-католика, англіканина, багатьох реформатів - незліченну кількість християн по всьому світові упродовж століть. Але навіть поза питанням перехрищення, у самому наполяганні охрищуватися через занурення, є щось зловісне. І це - нав'язування Закону там, де Бог цього не робить. Це подібне до наполягання на обрізанні. Ми мусимо відкидати перехрищення, бо воно - святотатство. Ми також мусимо чинити опір Хрищенню через повне занурення, бо через нього певні групи нав'язують на нас закони, які Бог не дає. Між іншим, повному зануренню слід чинити опір ще й через те, що воно аосціюється з фальшивими баптистськими церквами, і якщо ми будемо повторювати їхні звичаї, то справлятимемо враження, що ці церкви - вірні.
Клемет Пройс "Вогонь і посох: лютеранське богослов'я на практиці"
A sadness. . .
8 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар