пʼятницю, 6 січня 2017 р.

Молитва напередодні Різдва Христового

     Всемогутній Боже!  Отче Небесний!  Дякую Тобі за невимовний дар всьому людству в народженні Немовляти Ісуса Христа у Віфлеємі, про що було проголошено ангелом у ту найпершу святу ніч. Нехай таємниця втіленого Слова зігріває мою душу, сповнює її втіхою і прагненням, подібно до тих пастушків, аби я з ними поспішав до ясел і служив Христові.
     Нехай моє серце, на відміну від переповненого готелю, в якому не знайшлося місця для Твого Сина, буде Йому притулком.
     Допоможи мені у духові щирого каяття радіти в День народження мого Спасителя, щоб у щирій вірі я зміг приєднатися до пісні ангелів, розділити віру пастухів і поклонятися Христові разом з мудрецями, що прийшли зі сходу. Нехай Христос народиться знову в цю святу ніч у моїй душі, аби правда, любов і викуплення, які Він приніс, відтепер і завжди залишалися в моєму серці і в моєму житті. Допоможи мені, подібно до Марії, зберегти  все, пов'язане з Немовлям Ісусом у моєму серці і про Христа завжди розмірковувати.
     І нині, коли Ти вчинив мене причетним до Його слави тут на землі, зішли мені благодать розділити Його славу і на небесах. В Ім'я Ісуса прошу про це. Амінь.

З молитовника

Немає коментарів: