четвер, 16 травня 2019 р.

Реформа або руїна

    
Коротко кажучи,  і ви, і я добре знаємо, що ви живете без Божого Слова і що ми маємо Боже Слово. Тож наше найглибше бажання і найпокірніше прохання полягає в тому, щоб ви віддавали шану Богові, визнавали себе за тих, ким ви є, каялись і направляли свої дороги. Якщо ні, то покінчіть зі мною. Якщо я житиму, то буду вашою пошестю. Якщо я помру, то буду вашою смертю. Бо мене до вас поставив Бог. Я мушу бути, як каже Осія, ведмедем і левом подібно до Ассира. Ви не матимете спокою в присутності мого імені, допоки не реформуєтесь або не будете зруйновані!..
    Дозвольте нам безборонно навчати Євангелію. І дайте, аби ми служили бідним людям, які бажають бути побожними. Не переслідуйте і не чиніть опору тому, чого самі робити не можете, хоча зобов'язані це робити і те, що інші хочуть зробити за вас.

     Мартін Лютер, з Відозви до всього кліру

Немає коментарів: