Пора розвинути таку практику Господньої Вечері, яка відповідає її Новозаповітному розумінню; яка допомагає людям осягнути повинний вимір її застосування до їхнього життя. Лютеранські християни часто шукають духовної поживи десь у інших місцях, бо їх не було навчено бачити той багатий банкет, який накриває у Своїй Вечері Господь Церкви. Надто часто вони дивляться на неї, як на просто якусь ще одну вимогу під час їхнього зайнятого недільного ранку.
У належному розумінні, Таїнство Вівтаря може бути дієвою емпіричною подією. Коли інші форми благочестивості намагаються забратися на небеса, доводячи себе до певного стану духовності, лютеранська побожність зосереджується довкола реальності Христа присутнього зі Своєю Церквою у Слові і Таїнстві.
Harold L. Senkbeil, Sanctification: Christ in Action, Evangelical Challenge and Lutheran Response. Milwaukee, NPH, 1992.
У належному розумінні, Таїнство Вівтаря може бути дієвою емпіричною подією. Коли інші форми благочестивості намагаються забратися на небеса, доводячи себе до певного стану духовності, лютеранська побожність зосереджується довкола реальності Христа присутнього зі Своєю Церквою у Слові і Таїнстві.
Harold L. Senkbeil, Sanctification: Christ in Action, Evangelical Challenge and Lutheran Response. Milwaukee, NPH, 1992.
Немає коментарів:
Дописати коментар