середу, 25 липня 2018 р.

Молитва перед отримуванням Святого Таїнства

      
Боже! Ти не бажаєш смерті грішника, але хочеш Ти, аби він звернув зі своєї злої дороги і жив. Звертаюсь до Тебе, Господи, хоча я згрішив і заслуговую лише на Твій гнів. Але я біжу до Твого милосердя в Христі Ісусі, моєму Господі, Який віддав Своє тіло і Свою кров на мій викуп. Господи, подай, аби я завжди в це вірував і ніколи не вагався. Подай, аби у вірі такій я міг достойно підходити до Твого вівтаря, аби отримувати істинне тіло та істинну кров, яку Твій Син віддав за моє спасіння і, щоб я міг належним чином вихваляти. величати і шанувати Твою любов і Твоє милосердя по всі дні  мого життя. Почуй мене заради Ісуса Христа, Твого Сина, а мого Викупителя і Спасителя. Амінь.

З лютеранського співаника

Немає коментарів: