суботу, 15 вересня 2018 р.

Молитва на недільний ранок

   
      Вічний всюдисущий Отче! Ти бачиш, як минають мої швидкоплинні роки. Підтримай мене Твоєю благодаттю і силою. Сьогодні під час служби Божої вияви до мене Твою любов. Зішли Твого Духа Святого, щоб Він покріпив мою віру і рішення служити Тобі ще з більшою відданістю. Нехай ніщо не буде дорожчим для мене від любові викуплення у Євангелії Ісуса, Твого Сина, а мого Спасителя.
     Серце чисте створи в мені, Боже!  А коли я прийду до церкви слухати Слово Твоє, молитися і сповідувати віру в Тебе - звільни мене від усіх думок про земне. Наповни мене вдячністю до Тебе за величну любов Твого Сина, Який пішов на Голгофу і Своєю кров'ю приніс повну плату за мої багаточисленні гріхи. Прощай мене щодня. Нехай страждання мого Спасителя на хресті і Його муки відкриють очі мої на красу Його любові і безодню мого гріха. Наповни серце моє миром і радістю прощення.
     Нехай буде воля Твоя і щодо мене. Благослови мою постанову про відданіше служіння Тобі. Допоможи мені подолати необачність у служінні Тобі та неуважність до Твого Слова. Дай мені перемогти почуття жалю до самого себе і всі мої страхи. У цей день служіння благослови, аби я оспівував славу Твою. Допоможи мені повністю присвятити себе Твоєму Синові, Ісусові Христові, Який воскрес із мертвих і живе повіки віків. Амінь.

© Мій молитовник

Немає коментарів: