неділю, 14 жовтня 2018 р.

Молитва на недільний вечір

    
     Цей день і вечір підходять до завершення. Господи, дякую Тобі за Твою доброту і ласку. Ти вчинив мене щасливим, надавши можливість слухати  Слово Твоє - славетне Євангеліє мого спасіння. Завдяки Твоїм обітницям я дивлюся на небеса з упевненістю, в майбутнє - без остраху. Благослови працю моїх рук.  Допоможи мені зрозуміти мої обов'язки і завдання. Вчини грядущий тиждень багатим на благословення із Твоїх милостивих рук. Подай мені благодаті жити з Тобою щодня, здійснюючи вчинки, що догоджають Тобі і є корисними для моїх друзів і рідних. Утримуй мене вірним Слову Твоєму і допоможи мені слідувати за Твоїми настановами. Прости всі мої гріхи, особливо усяку байдужість серця до Твого Євангелія. Благослови мене на цю ніч, захисти усіх дітей Твоїх. Благослови мою родину, друзів, пастиря і мою церкву. Обдаруй моїх співробітників Своїми прекрасними благословеннями. Прошу Тебе в Ім'я Ісуса. Амінь.

Мій молитовник

Немає коментарів: