четвер, 14 жовтня 2010 р.

Яка злагода потрібна


Нестерпно чути, як сакраментаріани просто славлять любов і злагоду, але применшують справу Таїнства так, що наче те, що ми віруємо про Євхаристію, яка була запроваджена нашим Господом, є маловажною справою.  Ми мусимо проголошувати злагоду в доктрині та вірі точно так, як вони проголошують злагоду в житті.  Якщо вони залишаються у її правді разом із нами, то ми приєднаємося до них у прославленні злагоди любові, яку слід підпорядковувати злагоді віри або Духа.  Бо якщо ви втрачаєте її, то втрачаєте Христа і якщо ви втрачаєте Його, то любов не принесе вам жодної користі.  З іншого боку, якщо ви збережете Христа та єдність Духа, то не грає ролі, чи відступаєтеся ви від тих, що спотворюють Слово і таким чином розхитують єдність Духа. Я би радше хотів, аби вони відійшли від мене і були моїми ворогами,  і весь світ разом із ними, аніж щоби я відійшов від Христа і за ворога мав Його, а це сталося би якби я покинув Його просте та чітке Слово і пішов би за марними поняттями, якими вони перекручують слова Христа на користь їхнього особистого тлумачення.  Один Христос значить для мене більше ніж незліченна кількість злагод у любові.

Мартін Лютер З Лекцій на галатів.

Немає коментарів: