пʼятницю, 22 квітня 2011 р.

Свята глава зранена

СВЯТА ГЛАВА ЗРАНЕНА

Прип. Бернарду з Клерво, 1090-1153 р.
HERZLICH TUT MICH VERLANGEN
H. L. Assler, 1563-1612
J. S. Bach, 1685-1750
Український Євангельський Співаник,
Станиславів, 1933
 

Свята глава зранена паде під тягарем,
У болю похилена, під терновим вінцем.
Святе лице змарніло від горя і наруг,
Недавно ще ясніло як сонця ясний круг.

Для грішників невдячних спасіння Спас здобув,
Вина це їхня була, а кару Він відбув
До ніг Твоїх я, Спасе, у каятті паду,
Помилування в Тебе, мій Господи, прошу.

Яких би слів дібрати, щоб вимовить чуття,
Щоби Тобі сказати, як вдячним буду я.
Мене задля любові Твоєї не лишай,
Від мене, в Своїй ласці, спокуси відвертай.

А як буду вмирати, з'явися Ти мені,
Щоби мене у вірі піддержати тоді.
Хай вмру з Твоїм Ім'я я на спрагнених устах,
Душі знайду спасіння та щастя в Небесах.

З Українського Лютеранського Служебника

Немає коментарів: