понеділок, 22 травня 2017 р.

Воля Сина і воля Отця


38. Бо Я з неба зійшов не на те, щоб волю чинити Свою, але волю Того, Хто послав Мене.
            39 Оце ж воля Того, Хто послав Мене, –  щоб з усього, що дав Мені Він, Я нічого не стратив, але воскресив те останнього дня.
          
            До якої чудесної гармонії приходять Його слова! Він каже: «Я вас не прожену». Це – Його воля і Він додає, що хоче чинити волю Отця, яка точно така, а саме: нас не проганяти. Св. Іван поєднує і сплітає дві волі, роблячи Єство Отця і Сина одним – одна воля, один розум, одна мудрість, одне діло – і то одне Божество. Він виявляє Себе нам у Його доброті, бо хоче спонукати нас горнутися до Нього. Він хоче, аби я знав, що коли я чую Синову волю, то водночас я чую Отцеву волю. Якщо ви бачите Сина, то ви також бачите Отця. «Якщо ви осягнете Мою волю», – хоче Він сказати, «то ви також осягаєте волю і доброту Отця, і боятися вам Отця не потрібно». Ваше серце не повинне казати: «Так, Господи Ісусе, я вірю, що Твої слова запевнюють мене, що Ти мене не проженеш, але що коли Отець буде до Мене неблагодатним і захоче мене відкинути?» «Ні», – відповідає Він, «немає більше ніякого на небесах гніву, якщо ти маєш мир зі Мною. Бо тебе до Мене привів Отець. Він розділяє Мою волю. Він навчив тебе, аби ти знав Мене та вірував у Мене. Його воля і Моя – однакові. Якби Він постановив тебе знищити та відкинути, то не приводив би тебе до Мене і не залишав би тебе зі Мною. Так само Він не дав би тобі Його Слова, віри, Хрищення і знання та приймання цієї величної статті віри. Через це ти не повинен проводити розрізнення між Моєю волею і волею Мого Отця, бо Моя воля – тебе не проганяти і це також воля Мого Отця. Я тебе не судитиму і не судитиме тебе Він».

Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана 6

Немає коментарів: