четвер, 4 травня 2017 р.

Аби зберегти чистоту доктрини про виправдання вірою

Аби зберегти чистоту доктрини про виправдання вірою, необхідно проводити чітке розрізнення між виправданням вірою і виправданням добрими ділами. Тут не заборонено робити добрі діла. Якщо я живу відповідно до Закону, роблю добрі діла, виконую Заповіді Другої Скрижалі Десяти Заповідей, шаную мій уряд, утримуюся від крадіжки, убивства і перелюбу, то гідно поводжуся, і такі діла тут не засуджуються. Проте папісти пропонують діло-праведність, коли папісти пропонують робити добрі діла перед визнанням Господа Христа і віруванням в Нього. Вони висловлюють претензії на спасіння через свої добрі діла і полишають статтю віри в Христа. Але ті, що приходять до віри, знають, що Христос – не погонич, і потім вони починають вести добре життя і робити прийнятні та праведні діла і не називають ці діла, які зроблені або перед прийняттям Христа, або після того, святими чи праведними, як це заведено в папістів. Лише віра в Христа є нашою праведністю і ми виводимо назву «християни» від Христа, і Христом ми вчинені святими. Отець приводить вас до Сина без допомоги ваших діл і заслуг. Стаття про праведність віри в тому, що ти віруєш в Христа. І здобули ви цю праведність без діл, постів, молитов чи чогось іншого – вона була дана вам з небес.

Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана 6:37

Немає коментарів: