пʼятницю, 20 квітня 2012 р.

Отрута для диявола та смерті

В Ів. 11:17 Христос молиться: «Щоб як Ми, єдине були». Якщо я горнуся до Христа в правдивій вірі та в Ньому залишаюся, то не можуть гріх і смерть мене звинуватити та засудити, бо Христос їх здолав. Проте це здійснюється не нашою силою, а вірою в Нього. Таким чином, ми як побожні ягнятка, залишаємося спочивати на руках Христа, вірного Пастиря.
Тому кожен, хто є християнин і тримається за Христа вірою, хай не боїться диявола і хай не лякається гріха та смерті.  Хоча й він відчуває свої гріхи та нажаханий і засмучений ними, він все одно долає це відчуття і непереможений, бо не забариться промовити: «Вірую в Сина Божого і Маріїного. Він – отрута для диявола та смерті, але водночас Він – моє спасіння, мої ліки та моє життя».

Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана

Немає коментарів: