Рости на спасіння (проповідь)

середа, 7 серпня 2013 р.

Повторення Соборних ухвал

Повторімо соборні ухвали, якими врешті-решт була вирішена і викристалізувана в догму Христологічна проблема:

Нікея, 325 р. – Христос – Бог;

Константинополь, 381 р. – Христос – людина;

Ефес, 431 р. – Христос має одну Особу;

Халкедон, 451 р. – Христос має дві природи.

            … Саме на цій Христології основується дуже велика частина глибокої християнської думки в літургіях, гімнах і благочестивій літературі Церкві. Церква хоче такого Христа, про якого віруючий може сказати так, як Павло в Ефесян 2:14 і далі: «Він-бо наш мир… далеким, і мир близьким, бо обоє Ним маємо приступ у Дусі однім до Отця». В цій Христології є риси, які лунають наче теорія, але хребтом її є фундаментальна істина Писання і християнського досвіду.

Д-р Дж. Л. Неві, Історія християнської думки

Немає коментарів: