Рости на спасіння (проповідь)

четвер, 19 вересня 2013 р.

Антихрист, що сидить у Християнській Церкві

     Христове послання одразу засуджується світом, який би швиденько знищив би його, якби тільки мав на це владу.  Світ всього на всього натовп, який зневажає Бога й богохульствує проти Бога в Його посланні.
     З огляду на це легко зрозуміти слова Св. Павла, коли він каже, що Антихрист «в Божому храмі він сяде», тобто, в Християнській Церкві, де буде правителем і царем, тобто проповідником (2 Сол. 2:4). Там він сидітиме на престолі, вивищуючи себе та чинячи спротив Богові. Він не намагатиметься звеличитися над Богом у Його величі, але над Богом, Якого проголошують та Якому поклоняються.  Це означає, що він розташує себе над Богом у Його словах, а не над Богом у Його величі. Він не шануватиме приписи Святого Письма, як Слово Боже. До того ж він каже: «Святе Причастя в обох видах – правильне, але роздавати треба його таким чином не слід».  Він засуджує таке роздавання як єресь.  Він визнає, що шлюб був запроваджений і наказаний Богом для відтворення людського роду (1 М. 1:28).  Водночас він каже: «Хоча й Бог заповів одружуватися, ти мусиш не одружуватися».  Так само всі мають свободу їсти, що захочуть, але він заборонив споживання мяса, сиру та масла. Таким чином папська доктрина – не що інше, як піднесення себе над Богом, бунт проти Бога не у Його величі, а в Його обявленому та проголошуваному Слові. Чим чистіше Боже Слово, тим лютіше він шаленіє проти нього й бунтує.  Турок не перебуває в Християнській Церкві, а Папа використовує Біблію і відправляє Таїнства. Але все-таки проти них він опирається з усієї своєї потуги та засуджує їх як брехні та неправильне, а правильним оголошує диявола. Але все-таки він триватиме лише певну пору. Як проголошує Псалмоспівець: «Так, що Ти бездоганний, коли Тебе судять. Тебе вони засуджують, але вкінці виправданий будеш Ти. Змій може жалити Тебе і засуджувати, але Ти все-дно переможеш».

       Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана


Немає коментарів: