пʼятницю, 21 червня 2013 р.

Засоби благодаті

1.      Ми віруємо, що Бог обдаровує всіма духовними благословеннями грішників особливими, Ним установленими, засобами. Ці засоби благодаті -  Євангеліє у Слові і Таїнствах.  Ми визначаємо Таїнство, як священнодію, установлену Христом, в якій Слово, поєднане із земним елементом, дає прощення гріхів.

2.     Ми віруємо, що через Євангеліє, добру новину про Христову замісницьку жертву за грішників, Святий Дух творить віру в людях, серцях які за природою є ворожими до Бога (1 Петра 1:23).  Писання навчає, що «віра – від слухання, а слухання – через Слово Христове» (Римлян 10:17).  Ця утворена Духом віра приносить відновлення у грішниках і чинить їх спадкоємцями вічного життя на небесах.

3.     Ми віруємо, що також через Таїнство Хрищення Святий Дух застосовує Євангеліє до грішників, даючи їм нове життя (Тита 3:5) і очищуючи їх від усякого гріха (Дії 2:38). Господь, обіцяючи: «Хто увірує й охриститься, буде спасений» (Марка 16:16), вказує на благословення Хрищення.  Ми віруємо, що благословення Хрищення призначене для всіх людей (Матвія 28:19), з немовлятами включно. Немовлята народжуються грішними (Івана 3:6), а отже вони потребують відродження, тобто приведення до віри, через Хрищення (Івана 3:5).

4.     Ми віруємо, що всі, хто приєднується до Таїнства Господньої Вечері, отримують правдиве тіло та кров Христову у хлібі та вині, з хлібом та вином і під виглядом хліба та вина (1 Коринтян 10:16). Це – істина, бо коли Господь запроваджував це Таїнство, то промовив: «Це – тіло Моє… Це – кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається на відпущення гріхів!» (Матвія 26:26, 28). Ми віруємо, що не якась людська дія, а Христові слова запровадження викликають реальну присутність.  Коли віруючі отримують Його тіло і кров, вони також приймають прощення гріхів (Матвія 26:28) і втіху та запевнення про те, що вони по-правді належать Йому. Невіруючі також приймають Христові тіло та кров, але собі на суд (1 Коринтян 11:29).

5.     Ми віруємо, що Господь дав Своє Слово і Таїнства Хрищення і Господньої Вечері з певною метою. Він заповів Його послідовникам: «Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа, навчаючи їх зберігати все те, що Я вам заповів» (Матвія 28:19, 20). Через Боже Слово і Таїнства Він береже і поширює святу Християнську Церкву по всьому світові. Тож віруючі повинні бути старанними і вірними у використанні цих божественно запроваджених засобів благодаті для себе і в місії з досягнення інших людей. Це – єдині засоби, через які безсмертні душі приводяться до віри та життя на небесах.

6.     Ми відкидаємо будь-які погляди, які очікують на об’явлення благодаті Божої і спасіння поза Євангелієм, яке знаходиться в Писаннях. Ми відкидаємо будь-які погляди, які надіються на те, що Святий Дух чинитиме віру поза засобами благодаті. Так само ми відкидаємо погляд про те, що Закон є засобом благодаті.

7.     Ми відкидаємо погляд про те, що дітей христити не слід і, що вони не можуть вірувати в Христа (Луки 18:15-17). Ми відкидаємо погляд про те, що Хрищення мусить бути через занурення.

8.     Ми відкидаємо всі вчення про те, що Таїнство Вівтаря не пропонує нічого іншого крім знаків і символів Ісусової жертви, які заперечують таким чином, що в Господній Вечері приймаються правдиві Христові тіло та кров. Ми відкидаємо погляд про те, що ті, що споживають тіло Христове в Таїнстві, приймають Христа просто духовно вірою. Ми відкидаємо заяву про те, що невіруючі і лицеміри не приймають в Таїнстві правдиві тіло та кров Ісусові.

9.     Ми відкидаємо доктрину про переосуществлення, яка навчає, що сутність хліба та вина цілковито змінюються на тіло та кров Христові. Писання навчає, що всі причасники приймають і хліб, і вино, і тіло, і кров Христові (1 Коринтян 10:16).

10.  Ми відкидаємо будь-яку спробу в святкуванні Господньої Вечері установити точну мить, коли зявляється тіло і кров Христові.  Тож ми відкидаємо погляд про те, що треба вірувати, що Христові тіло і кров присутні щойно промовляються слова запровадження і погляд про те, що треба вірувати, що Христові тіло та кров з’являються лише в мить споживання і пиття.

Це те, що Писання навчає про засоби благодаті. В це ми віруємо, це ми навчаємо та сповідуємо.

Немає коментарів: