Рости на спасіння (проповідь)

субота, 26 квітня 2014 р.

"Винахід" Цвінглі

     Аби пояснити, чому Писання часто говорить про одну природу Христа мовою другої природи або приписує властивості однієї природи цілій Особі, Цвінглі у власному конфлікті з Лютером, винайшов власну теорію взаємообміну - Alloeosis - тропа (phrasis loquendi)  за допомогою якого Писання каже щось одне, але має на увазі зовсім інше. Проти цього методу тлумачення Лютер виступив з різкою критикою... (Див. посилання на Лютера у ФЗ, Ст. VII, 39-40).[1]

                                     Доктор Дж. Л. Неве, З історії християнської думки.


[1] «Юстин каже так: «Це ми одержуємо не як звичайні хліб і напій, але так як Ісус Христос, наш Спаситель через Слово Боже став плоттю, і задля нашого спасіння також мав плоть і кров, то ми віруємо, що їжа , благословенна Ним Словом і молитвою, є тілом і кровю нашого Господа Ісуса Христа». Доктор Лютер також у Своєму Великому і особливо в останньому своєму Сповіданні про Господню Вечерю з великою серйозністю і запалом захищає ту саму форму вислову, яку Христос вживав за першою Вечерею.

Немає коментарів: