суботу, 26 квітня 2014 р.

"Винахід" Цвінглі

     Аби пояснити, чому Писання часто говорить про одну природу Христа мовою другої природи або приписує властивості однієї природи цілій Особі, Цвінглі у власному конфлікті з Лютером, винайшов власну теорію взаємообміну - Alloeosis - тропа (phrasis loquendi)  за допомогою якого Писання каже щось одне, але має на увазі зовсім інше. Проти цього методу тлумачення Лютер виступив з різкою критикою... (Див. посилання на Лютера у ФЗ, Ст. VII, 39-40).[1]

                                     Доктор Дж. Л. Неве, З історії християнської думки.


[1] «Юстин каже так: «Це ми одержуємо не як звичайні хліб і напій, але так як Ісус Христос, наш Спаситель через Слово Боже став плоттю, і задля нашого спасіння також мав плоть і кров, то ми віруємо, що їжа , благословенна Ним Словом і молитвою, є тілом і кровю нашого Господа Ісуса Христа». Доктор Лютер також у Своєму Великому і особливо в останньому своєму Сповіданні про Господню Вечерю з великою серйозністю і запалом захищає ту саму форму вислову, яку Христос вживав за першою Вечерею.

Немає коментарів: