
2. Ми
віруємо, що ніхто не може знати точного часу Ісусового повернення. Це знання
приховане навіть від ангелів на небесах (Матвія 24:36). Все-таки наш Господь
дав ознаки Своїм віруючим, аби тримати їх в постійному очікуванні Його
повернення (Матвія 24:4-14). Він сказав
їм пильнувати та дивитися, аби той день не прийшов до них несподівано (Луки
21:34).
3. Ми
віруємо, що в час Ісусового повернення цей теперішній світ закінчиться. «За
Його обітницею ми дожидаємо неба нового й нової землі, що праведність на них
пробуває» (2 Петра 3:13).
4. Ми
віруємо, що коли Ісус повернеться, а Його голос буде почуто по всій землі, то
воскреснуть всі мертві, тобто їхні душі воз’єднаються з їхніми тілами (Івана
5:28, 29). Разом із ще живими воскреслі постануть перед Його судним престолом.
Невіруючі будуть засуджені до вічності в пеклі. Ті, що вірою були очищені кров’ю
Христовою, будуть прославлені і житимуть з Ісусом повіки в блаженній
присутності Божій на небесах (Филип’ян 3:21).
5. Ми
відкидаємо вчення про те, що Христос царюватиме на землі впродовж тисячі років
у фізичному, земному царстві. Це вчення (мілленіалізм) не має достатньої
Біблійної основи і фальшиво приводить християн до покладання їхніх надій на
земне царство Христа (Івана 18:36). Ми відкидаємо як небіблійну будь-яку заяву
про те, що християни будуть фізично забрані або ж «підхоплені» із землі до
судного дня. Так само ми відкидаємо як небіблійну будь-яку заяву про те, що в
останні дні всі євреї навернуться.
6. Ми
відкидаємо вчення про те, що християни повинні очікувати, що в останні часи
постане окрема особа, як великий Антихрист.
Властивості Антихриста, виявлені в Біблії, виконалися і виконуються у
запровадженні папства (2 Солунян 2:4-10).
Ми відкидаємо думку про те, що ототожнення папства з Антихристом було
лише історичним судженням, дійсним лише в час Реформації.
7. Ми
відкидаємо будь-яке заперечення тілесного воскресіння і реальності та вічності
пекла. Ми відкидаємо вчення про те, що душі померлих людей повертаються на
землю в інших тілах (реінкарнація) (Євреїв 9:27).
8. Ми
відкидаємо всі спроби витлумачувати Новозаповітні описи Ісусового другого
приходу, кінця світу і суду як прості образи мовлення для опису подій, що
відбуватимуться не в кінці світу, а впродовж тривалої історії світу.
Це те, що Писання навчає про Ісусове
повернення і суд. В це ми віруємо, це ми навчаємо та сповідуємо.
Немає коментарів:
Дописати коментар