суботу, 12 березня 2016 р.

Що саме слід шукати в Біблії і як варто вивчати Святе Писання

           
            Найвищим уроком в богословї є пізнання Христа. І це не повинен соромитися пізнавати учень в учителя, ані учитель в учня. І коли я можу бути поблажливим і приязним до мого друга, то наскільки більше таким до мене є Христос!
            Коли диявол спрямовує мене до Закону, то я – засуджений, але коли Христос мене забирає від Закону до Євангелія і до обітниці Божої, то я – вільний і праведний. Через це каже Петро у величному вислові: «Щоб зростали в благодаті й пізнанні Господа нашого й Спасителя Ісуса Христа» (2 Петра 3:18) – не в пізнанні діалектичних або якихось інших мистецтв, оскільки ви вже виправдані – а в пізнанні Христа. Проти цього спрямована найвища майстерність диявола – затьмарити в нас це пізнання, аби в кінці сталося так, що якомусь другові ми будемо довіряти більше ніж Христові.

            Такою незміренною є велич благодаті у Христі, що ми її без випробувань і страху не осягаємо, не розуміємо і не помічаємо. Якби я не був випробовуваний тиранами і фальшивими братами, то став би дуже зарозумілим у моєму дарі і вів би своїми великими уміннями до диявола. Все приписував би я власній силі, а не Богові, не благодаті. Я би тоді не молився тощо. Через це я зазнаю виправлень.

Із Застільних бесід доктора Мартіна Лютера

Немає коментарів: