понеділок, 21 березня 2016 р.

День Св. Йоганна Себастьяна Баха, регента і композитора

   
Сьогодні минає 325-а річниця від дня народження найбільш славетного та геніального композитора людства Йоганна Себастьяна Баха. Маючи непохитну відданість лютеранському віросповідному православ'ю, Й. С. Бах створив масу прекрасних творів, які основуються на текстах Біблії, лютеранських хоралів і християнських літургій. Серед цих творів і неперевершені Страсті від Матвія та Івана, Різдвяна Ораторія. Вже традиційно у час Великого Посту та особливо Страсної П'ятниці наші хори виконують гімн №26 із Українського Лютеранського Служебника, який українською мовою має назву "Свята глава зранена" і який є хоралом зі Страстей від Матвія. Сьогодні ми дякуємо Господу за його вірного слугу, композитора Й. С. Баха, за його талант так сповна використаний на славу Спасителя Христа і добро людства.

СВЯТА ГЛАВА ЗРАНЕНА
(Один із гімнів в Українському Лютеранському Служебнику)

Свята глава зранена паде під тягарем,
У болю похилена, під терновим вінцем.
Святе лице змарніло від страждань і наруг,
Недавно ще ясніло, як сонця ясний круг.

Для грішників невдячних спасіння Спас добув
Вина це їхня була, а кару Він відбув.
До ніг Твоїх я, Спасе, у каятті паду,
Помилування в Тебе, мій Господи, прошу.


Яких би слів дібрати, щоб вимовить чуття,
Щоби тобі сказати, як вдячним буду я.
Мене задля любові Твоєї не лишай,
Від мене, в Своїй ласці, спокуси відвертай.

А як буду вмирати, з'явися Ти мені,
Щоби мене у вірі піддержати тоді.
Хай вмру з Твоїм Ім'ям я на спрагнених устах,
Душі знайду спасіння  та щастя в Небесах.

P. S. Кому потрібні Служебники з нотами - пишіть, допоможемо отримати.

2 коментарі:

Анонім сказав...

Де можна знайти Служебник й Співаник в електронному вигляді?

пастир Вячеслав Горпинчук - Pastor Vyacheslav Horpynchuk сказав...

В електронному вигляді "Українського Лютеранського Служебника" не публікували. Ви можете отримати лише паперову версію (тверда обкладинка), звернувшись до будь-якої парафії Української Лютеранської Церкви або поштою, коли повідомите (можна в приват) ваші координати.